Pracownicy delegowani – co trzeba wiedzieć

Każdy pracodawca jaki decyduje się na delegowanie swojego pracownika powinien znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. Jeśli delegacja dotyczy zaledwie kilku dni w kraju w celu załatwienia ważnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w zebraniu czy spotkaniu z potencjalnym klientem pracodawca musi jedynie być zapoznany z przepisami jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sytuacja wygląda jeżeli delegacja miała by odbyć się w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej na czas kilkunastu miesięcy. Prawo unijnie nie są każdemu znane, a pracodawcy na ogół zaczynają się nimi interesować w chwili chęci posłania pracownika na dłuższy okres czasu. By zrozumieć wszystkie ważne oraz przydatne przepisy bądź informacje warto zastanowić się nad członkostwem w Kongresie kongres mobilności. Jeśli więc chcemy się zaznajomić z tymi regulacjami i być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.